Kibarkan Jalur Gemilang~!

Jalur Gemilang

Monday, July 12, 2010

Floral~Floral~


Last week Cik Ain pegi jalan-jalan kat Pesta Flora Putrajaya.. Comey-comey belaka bunga kat situ.. eeeei, geram! hehe.. Tapi motif utama bukan nak tengok bunga sangat tapi nak ber'snap' sana sini! :p


Bunga biru ni cute sangat! :)


Patriotik! :p


Banzai!! eh bukan la! bonsai.. hehe.. :p

Actually, banyak lagi yang Cik Ain snap tapi kang jadi berjela-jela pulak entry ni.. hee.. Pada sesiapa yang suka nak tengok bunga-bunga, sila la pegi Pesta Flora ni.. sampai 18 Julai 2010 tau! Sekali sekala jadi hati taman.. tak salahkan? hahaa... :p

8 comments:

♥CIK SHA♥ said...

uiii..jauh bebeno..cmne aku nak pergi..

peanutzz said...

xperlu syusya2 cik sha.. now everyone can fly!wakaka.. :p

Anonymous said...

Mmg blh fly tp xsmpat la sbb smpai mgkin 20hb.....mmg xsmpat.(a.b.g.)

peanutzz said...

abg:jgn la bg smpai 20hb.. terbang laju2 sket.. hehe.. :p

nuhan said...

waahhhhhh *tiba2 terasa jeles sbb xbleh p tgk bunga2 naik bus!* hikhikhik

peanutzz said...

hanum: tu la ko.. tinggalkn aku keseorangan lg.. kn dh xleh tgk bunga naik bas.. wakakaka.. :p

nuhan said...

hahaha xpa weh dulu slalu kan kita naik bus smbil tgk bunga dari luar tingkap!*eh yeke?bukan aku tdoq?ngahaha

peanutzz said...

hanum: hahahah... msti ko rase bas tu dodoi ko kn?haha..

yg aku igt bau org dlm bas yg smpai nk termuntah rase.. wakakaka.. :p