Kibarkan Jalur Gemilang~!

Jalur Gemilang

Wednesday, August 11, 2010

Kibar!Kibar!


Cik Ain heran la.. Apsal tak nampak pun segala jenis kereta kat Putrajaya ni yang ada Jalur Gemilang? Bulan kemerdekaan dah ni.. takde semangat kah? Kenapa kah? *wondering*

Cik Ain tak bawak kereta kat Putrajaya ni.. Oleh itu, Cik Ain kibar kat blog je la ye.. *Tu!Tu!Kat atas tu!hehe* At least ada gak kan.. Jom la kawan-kawan.. Semangat patriotik tu kena ada ok!! :)


I'm proud to be Malaysian! Bet you guys too! So, Kibarkan Jalur Gemilang! :)

6 comments:

nuhan said...

waaahhhhh dah kibar!! :D

*aku teringat Labuan. bulan merdeka ja penuh bendera malaysia. sgt semangat kan depa.best!

peanutzz said...

hehehe..

ha betul.. org labuan bersemangat btul.. kagum aku.. ngn bas yg kontot tu pn kibar bendera.. haha.. :p

Yorke Kun said...

kibar bndera tu xpenting..jiwa merdeka tu yang mesti nak kena ada!hahaha

peanutzz said...

eh penting laa.. kt jiwa je xcukup.. hee :)

Linglung said...

dok kecoh sangat dengan 1malaysia kot, sampai lupa nak berkempen kibarkan jalur gemilang :p

peanutzz said...

Linglung: heheh.. sabor je la.. :p