Kibarkan Jalur Gemilang~!

Jalur Gemilang

Monday, January 3, 2011

Hola 2011!


Yuppie! Hari pertama di ofis untuk tahun 2011! :) Harap-harap tahun baru ni dapat meningkatkan semangat bekerja Cik Ain.. cewah! thumbsup

Bila tengok kawan-kawan yang dah bertukar kerja, rasa sedih pulak.. Dulu masuk sama-sama, lunch sama-sama, jalan-jalan pun sama-sama, sekarang masing-masing dah bawak haluan sendiri.. Serious sedih! Buat Cik Ain rasa nak tukar kerja jugak.. oopss! No, no, no.. not yet! hehe..

Buat ex-officemates wherever you are, all the best ok! Gambatte ne!confident

p/s: Semalam tengok cerita Satorare.. *ok, Cik Ain baru nak tengok.. rasanye cerita ni dah lama.. haha* Tu yang tiba-tiba rasa nak cakap Jepun.. *2 perkataan je pun! :p* Anyway, nice story! :)

4 comments:

nisa ~ shasha said...

best ke cite tu??

peanutzz said...

bes! cite pasal sorang laki ni.. apa yg dia ckp dalam hati, sume org leh dgr.. hee.. :)

nurul azida ahmad said...

wah, happy new year cik ain? btw, sapekah y kawan anda y sudah bertukar kerja itu :)

peanutzz said...

zda: happy new year cik zida! anda lah salah sorg kwn saya yg dh bertukar keje.. uhuk uhuk