Kibarkan Jalur Gemilang~!

Jalur Gemilang

Friday, April 16, 2010

MODE KERJA: OFF!!


Mode kerja:OFF?? Ya! OFF! Sungguh saya tidak tahu kenapa saya sangat malas untuk menyiapkan kerja yang bertimbun-timbun.. *ok, ayat ni memang skema!* :p

Kan bagus kalau tangan yang tengah tekan-tekan keyboard ni adalah tangan yang sedang tekun menaip coding-coding jampi serapah jdev! heee.. :p *klik sini untuk info jdev atau nama sebenarnya JDeveloper*

p/s: Kalau Cik Nisa, Cik Hanum dan opismet Cik Ain nak klik jugak pun boleh.. Kot-kot la nak kembali ke pangkal jalan kan... wakaka.. :p

Buat masa ni, Cik Ain tengah cari button ON kat remote kerja Cik Ain.. tak jumpa-jumpa lagi.. hope dapat tekan button tu A.S.A.P! :)


**********************************************************************************

WARNING! Tiada kaitan dengan tajuk di atas! :p


*saje gediks letak kat sini.. lalalala.. :)*
•.¸¸.•´¯`•.♥.•´¯`•.¸¸.•.

6 comments:

nuhan said...

mood gheja saya pon OFF jugak!huwaaa malas btoi la kan.haihs~ mana la c rajin ni pegi.

mmg xdak kaitan entri dgn gambaq!! weekkk :p hahahaha!

peanutzz said...

mari la kita menubuhkan kelab mud keje OFF!haha..

gambaq tu nk jgk melekat kt situ.. wat to doo.. wakakaka.. :p

nisa ~ shasha said...

hahaha.. mode i OFF tp i da kat office.. cmne ni??
:p
patot ke i uturn?

peanutzz said...

hahaha.. sila uturn!sila uturn!tapi......kul 6 kang la.. wakakaka.. :p

nisa ~ shasha said...

hahaha..
da nak kul 6 da pn ni cik ain...
adoii gile pemalas i kat ofis arini! hahaha :p
rajin bercerita plak jadinya!

peanutzz said...

wakaka.. masa utk u wat uturn smakin hampir.. sila get redi ok! :p