Kibarkan Jalur Gemilang~!

Jalur Gemilang

Tuesday, April 20, 2010

Kuat dot dot dot


Pekebendenye kuat dot dot dot ni??Haa... sila jangan fikir bukan-bukan ok! Sebenarnya, Cik Ain nak cakap yang Cik Ain sangat KUAT MAKAN hari ni.. tak percaya?? Jangan malu-malu, jangan segan-segan untuk melihat bukti-bukti di bawah.. hehe.. :p

Semua ni menu-menu yang Cik Ain makan dari pagi sampai sekarang di kala tangan tengah syok tekan-tekan keyboard ni.. ngeh3.. *time update blog je rasa syok.. time taip coding setitik syok pun susah nak wujud.. hee.. :p*

Pagi-pagi tadi Cik Ain dah pun kebuluran.. Maka, Cik Ain makan...


Dan Cik Ain minum ni...


Tak lama pastu rasa cam lapar lagi.. makan mende ni pulak..

*sangat tak sihat makanan ko ni Ain.. :p*

Masuk je tengah hari, memang Cik Ain dah tak sabar nak makan lagi.. Menu untuk tengah hari,


nasi putih *tapi bukan la semangkuk ni je yang Cik Ain makan.. anorexia la beta gitu!haha..*

Dan lauknya...

ikan keli berlada *tapi Cik Ain tak la makan sampai 3 ekor!Seekor je!:p*

+

sotong goreng

+

sayur kailan

Airnya pula, Cik Ain minum...

Sirap limau!!

Sekarang, Cik Ain tengah makan...

Blueberry Cheese Tart.. :)

Pasni tak tau la pe pulak yang Cik Ain nak makan.. haha.. Errrkkkkk!!Alhamdulillah.. kenyang dah.. *sebijik blueberry cheese tart dah selamat masuk perut.. kiki.. :)*

11 comments:

nurul azida ahmad said...

baiklah cik ain tido. konfem lena....hiks..
xpe bg cik ain gemuk sikit. ;)

peanutzz said...

zda: ngeeeee~!beta sedang membuat persiapan nk tdo la ni.. haha..

klu cik ain gemuk kang, cik zda x kenal pulak.. hee.. :p

nisa ~ shasha said...

waaaaaaaaaa.. i plak lapar now!
jahatla u!

peanutzz said...

nisa:wahaha... ha sila mkn ok!!dh brp hari u xmkn nasik?? :p

Anonymous said...

sedapnya Blueberry Cheese Tart ni....Yummmmmyyyyyy. Blueberry dia pun nampak cam menyelerakan lidah cin ABG ni.(A.B.G.)

Anonymous said...

Tapi tu la....cik Ain ABG ni mkn banyak gilerrrrrr. Ni bukan mkn je ni. ni kalu org Terengganu ckp MERANGGOS. wahahahaaa......(A.B.G.)

peanutzz said...

meranggos??isy3.. bukan slalu meranggos.. haha.. blueberry tart tu mmg sedap giler abg!!!nti kte bli ye.. :)

Anonymous said...

Bentuk sama cam dalam pic tu ke???......kalu lain, abg x berselera la kot.(A.B.G.)

peanutzz said...

bentuk sama cam pic tu abg.. sejibik!hehe.. mkn skali konfim nk lg.. :)

Anonymous said...

Betul ke sejibik sama ni?....kalu x sama, x nak la.huhuhuuu....

peanutzz said...

betul!yakin!pasti!hehe.. mmg sama.. bentuk, warna sume sama.. :)