Kibarkan Jalur Gemilang~!

Jalur Gemilang

Tuesday, September 20, 2011

Tercelik Mata


Semalam tidur lambat sebab pergi bersuka ria dengan Wada di dut dan Nor ni nu.. hehe.. :) Tapi motip bangun awal gila pastu update blog?Motip?Motip?

Kadang-kadang bila terlampau stress dengan perangai orang, rasa macam nak terduduk pastu nangis je depan orang tu.. Dan yang lagi penting rasa nak bagi penampar berdas-das sambil cakap, "Hoi hoi ko ni gila!Ko ni gila!"

Enough of my morning thoughts........

*Oh tenangnya tempat ni :)*

7 comments:

hanumHae said...

amboiii bersuka ria kat mana tu ha? ;p

hahaha hoi hoi gila la ko! sila bg je ain penampar!hikhik

tenangnya pemandangan tuuuuu. hijau jaaaa sejuk mata :)

peanutzz said...

kat alamanda je cik hanum.. hahaha

tu la..tapi daku tidak berdayaaa.. :(

hijau kan? tp aku suka pink mcm bandung.. wakaka :p

salicylake said...

"rasa macam nak terduduk pastu nangis je depan orang tu.."

i felt like that today..

peanutzz said...

salicylake: why?why? jgn ckp nk terduduk nanges depan encik S.. oops!

hanumHae said...

hahaha kalau pink dah tak tenang.. kalau pink nnt asik ingt nak sopink jeeee.. hihihi

peanutzz said...

hanumHae: op kos! op kos! kikiki..

hanumHae said...

hahahahahaha ;p