Kibarkan Jalur Gemilang~!

Jalur Gemilang

Friday, March 4, 2011

Emo


~Hari ni nak balik Karak!! Kerja hujung minggu tak dilayan sama sekali.. Tak kira!Tak kira! Minggu ni rasa sangat tension, sangat penat, sangat sakit hati dengan orang.. I need time off! And maybe I need to get out from here.. Yes, true!

+++++++++++++++++++++

~Bila orang dah perasan diri tu bagus, salah sendiri memang la tak nak ngaku.. Sibuk tuding jari sana sini.. Memang Cik Ain benci orang macam ni! Benci!Benci!

+++++++++++++++++++++

~Sebelum ni takde pun rasa nak marah tahap gorilla sampai tak boleh nak tengok muka orang.. Tapi sekarang Cik Ain dah rasa pun! Mesti muka sangat buruk masa tu.. huhu.. but who cares kan? Marah tetap marah! anger

+++++++++++++++++++++

Aaaaaaaaaaaaaa!! Tension berganda-ganda! dissapointed



Nak makan eskrem sebanyak ni boleh?

4 comments:

nisa ~ shasha said...

ainnnnnnn.. bestnyaaaaa ice cream! nak jugak nak jugak!

ahaks.. org yg kunun2 boss ni mmg kuat prasan bagus. pls la.. u r not tht perfect la mangkok ayon!

peanutzz said...

ade org mkn tutti frutti kan kan? hahahaha.. :p

i like ur comment la nisa.. tp xde button like pulak.. haha..

ehem.. tetibe rasa nk bold kn word mangkok ayon tu! miahaha..

nisa ~ shasha said...

hahaa. xpe2 nnt kita mkn tutti frutti mutti tu k!! :p

i kan mmg emo kalo bab org2 bajet bagus ni. tah pape. kalo mmg bagus xpe lg. diorg tu mcm xtgk cermin setahun je!

peanutzz said...

hahaha.. xtgk cermin setahun? hahaha.. org2 cmni kene bg penampor semgu skali.. bg sedar.. :p