Kibarkan Jalur Gemilang~!

Jalur Gemilang

Monday, January 11, 2010

Di tengah malam..


Alaaaaaaaaaa....tetibe rase tak leh nk tido!!! Mesti sebab tido petang tadi.. uhuk uhuk.. :( Oleh kerana tak leh tido baik aku tekan-tekan keyboard ni.. meng'update' blog.. ;)

Weekend

Yup! Weekend ni aku dok umah.. memerap.. mula2 memerap dalam bilik pastu bila dah boring, memerap kt ruang tamu pulak.. boring kt ruang tamu aku memerap dalam bilik semula.. dan begitulah seterusnya.. kiki..

AJL

Semua lagu bes2 malam ni.. Aku pun xleh nak teka sape menang.. yang aku leh teka vokal terbaik Black.. heheh.. last2, 1st place dapat kat Aizat, first runner up Yuna and second runner up Faizal Tahir.. congrats for the winners! :)

Today

9 jam lagi aku kene g ofis.. As usual Monday blues.. huhu..

Hah! Sebelum publish post, aku teringat kisah orang yang xiklas menolong aku.. dan sekarang baru terserlah 'ketidakikhlasan' org tersebut.. Buat yang berkenaan, aku xsoh pun ko tolong aku! Kalau setakat nk tolong sebab ade niat lain, baik xpayah tolong! Ingat aku ni xtau pape macam budak kecik ke?? You are not in my friend list!Out!Out!

Phew! Lama jugak aku simpan geram ni.. ok stop!! I think I need some sleep now.. Light off!




No comments: