Kibarkan Jalur Gemilang~!

Jalur Gemilang

Tuesday, December 21, 2010

Bowl


Eh tak tak... bukan Cik Ain nak mengata, mengeji, mengutuk orang 'mangkuk'.. haha.. Cik Ain nak cakap pasal bowling.. hehe.. Dah 2 minggu berturut-turut Cik Ain pegi main bowling.. Mula-mula main kat The Mines.. Memang ke longkang saje! Benci! *Masa ni kali kedua main bowling dalam hidup Cik Ain.. hee* Point orang lain semua beratus-ratus.. Cik Ain 40 je!ohnohaha.. Memang takde bakat betul..

Minggu lepas Cik Ain pegi main kt Alamanda pulak.. haa, masa ni point dah ok sket.. Dah naik jadi 100 lebey.. yay! hee..clapclap Takde la malu sangat dah.. Seronok jugak main bowling ek.. Rasa macam nak amik kelas belajar bowling pulak.. haha

Dah main bowling tu, macam awal pulak nak balik.. Maka Cik Ain pun pegi la berkaraoke.. Oops! Lupe nak cakap.. Semua aktiviti ni adalah usahasama dengan housemate ku.. hehe..

tadaaa!! Karaoke kat The Mines.. *kat Alamanda lagi besh tau! :)*

Yay!Cik Ain dah ada hobi baru! :)

4 comments:

nurul azida ahmad said...

yes yes yes! alamanda karoke lagi best! hikhik

peanutzz said...

kan?kan?hehe
ptg ni nk g karok lg.. haha.. :p

nisa ~ shasha said...

nanti kita lawan bowl2 :p

peanutzz said...

takmo! u dah terer! malu i nanti!hahaha