Kibarkan Jalur Gemilang~!

Jalur Gemilang

Monday, December 13, 2010

Kisah Kipas Mini!


Mula-mula sekali, sila baca tajuk dalam nada Doraemon ye.. diulang, Doraemon! haha.. :p

Aircond ofis buat hal lagi hari ni.. cuaca pulak panas terik kat luar.. bukan setakat aircond je rosak, lampu bahagian Cik Ain ni pun bermasalah.. haish! Macam mana nak keje ni ha? Hari tu ofis kelam, sekarang ofis dah jadi terang benderang sebab semua orang bukak tingkap..

Oleh kerana tak tahan dengan keadaan yang berbahang, maka kami pun beramai-ramai pergi rumah nobita Mydin sebab nak beli kipas siling mini.. Rasanya tinggal lagi 2-3 kotak je kat Mydin tu.. hehe..

Bermula la era kipas mini di tingkat 2.. huhu..


2 comments:

xara said...

aiseh. xde button like pulak kat sini

peanutzz said...

kak xara: cari jgk button like!tak kira!tak kira!hehehe.. :p