Kibarkan Jalur Gemilang~!

Jalur Gemilang

Monday, December 14, 2009

Angels' Scream!!

Situasi Marah + Bengang tahap gaban..

"Wei,bodo!Sane la!"

"Ko ni memang bangang!"

"Naik la atas!xde orang kat atas tuu!!bongok!"

"Eeeeii..geramnye aku!!"

Situasi memberi semangat

"Haa..cmtu la..go!go!go!"

"Cepat!Cepat!Lajuuu!

Situasi cemas!

Aargh!Arghh!(jeritan pendek2 tp sangat lantang!):p

Situasi kegembiraan..

"Gol!Gol!arghhhhh" (menjerit ala2 cik nisa ternampak Aaron Aziz, Cik Hanum ternampak Lee Donghae, Cik Ain ternampak Edward Cullen..:p)

Situasi confuse??

"Laa..xmasuk pulak..eh,gol??" Bertanya skali lg, "Gol???argggghhh" (menjerit ala2 seperti di atas sekali lagi kedengaran).. Sambung lagi, "Gol!!!"

Kejadian ini disebabkan oleh perlawanan Malaysia menentang Laos tadi....Kesemua Angels menjadi tukang jerit secara sukarela...kiki..

p/s:Angels=Cik Nisa, Cik Hanum, Cik Ain :p

BOLEH!

giler patriotik aku!haha..

13 comments:

Anonymous said...

Sayang, Malaysia menang smalam. walaupun abg x tgk tp kerana rmai sgt yang cite pasal Malaysia kita menang ni, abg pun tetibe je rasa cam tgk.Huhuu.....Dari smalam lagi dgr org bersorak GOL,GOLLL....Rasa cam nyesal pulak sbb x tgk.Tapi, oleh kerana syg dapat luangkan masa untuk abg smalam, skurang2nya tak la rasa nyesal sgt.TQ

peanutzz said...

Mesti la kene luangkan mase untuk honey musyuk syg sorg ni:)..nti lawan Vietnam kte tgk same2 ek..

Anonymous said...

tp kalau abg tgk mst kalah....camne tu syg?

peanutzz said...

isy..takkan la...kali ni kalau abg tgk,msti menang!!semangat2!hehe..

Anonymous said...

makin membara semangat ku ini....sebelum ni semangat ni hanya tiba pada waktu Badminton je.kenapa tetibe rasa nak kluar untuk sukan Bola Sepak pulak ni.....arggghh.....kondesta arigato gozaimasta.....^U^

peanutzz said...

hihi...punye la membare semangat tu smpai terkeluar bahase jepun...banzaiiiii!!!!:p

nisa ~ shasha said...

hehes...
i kalo nampak aaron aziz i xjerit ok!
i kne kontrol ayuuuuu :p

peanutzz said...

hahaha...depan2 je kontrol ayu tu..:p

nuhan said...

eh aku ada jerit ke? (smbil wat muka xda perasaan)
kalo nmpak donghae aku xjerit ain, donghae yg jerit sbb nmpak cik hanumHae yg tersgtla comey!muahahahaha :p

peanutzz said...

wahhh...xleh blah!!!!hahahaha..

nisa ~ shasha said...

errr cik peanut, komen cik hanum kat atas psl donghae tu cm ssh sgt i nk baca. kabur2. kan kan kan? hahaha

peanutzz said...

haaa...tu la cik shasha..nk kene tmbah power spek kot...kahkah

nuhan said...

ya2 setuju tu cik peanut, sila tmbh power spek anda ya wahai cik shasha. mata cik nuhan terang benderang molek dah. ngee~ :P