Kibarkan Jalur Gemilang~!

Jalur Gemilang

Wednesday, December 16, 2009

Go Malaysia Go!!!

Tetibe aku jadi semangat nak tengok Malaysia vs Vietnam esok.. tak sabar! Nak kata aku ni giler bola tu memang tak la.. maybe sebab Malaysia dapat g final maka aku excited terlebih!hee..

Esok, jeritan Angels bakal kedengaran untuk menggegarkan Jalan P14 B1/6.. Macam la jeritan tu sampai ke Laos.. haha.. Bersedialah wahai jiran-jiranku.. :p

I'd like to share something interesting here.. Oleh itu, sila klik pautan di bawah untuk mengetahui dengan lebih lanjut... gile skema ayat!hakhak.. Bagi yang dah tau, sila buat2 xtau.. :p

Majikan disaran benar pekerja pulang awal saksi Malaysia lawan Vietnam

Last but not least.. GO MALAYSIA GO!
(^_^)v

3 comments:

nisa ~ shasha said...

i mcm bole agak la kata2 yg akan i sumbangkan malam esok
"bodo!"
"memang kadang2..."

tu ayat2 wajibul ghunnah! hahahahaha :p

ain da bsedia nak lompat2 sok?

peanutzz said...

bukan mlm cik nisa..petang..kul 6!sila kuarkan ayat wajibul ghunnah u tu ye!:p

i tgh sebok wat stretching kaki ni..persediaan utk lompat2 esok..hahaha...

zieda said...

hahaha...patutla balik awl aritu..:)